vad är detta då!?

2011-01-10 20:21:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nina - träningsryttare om 3 B I L D E R:
sv; nej det har hon inte, och hon har inte gjort heller... du om någon har ingen rätt att lägga dig i. och du behöver inte aggra så mycket som du gör heller. jag bara konstaterade och då tände du till. du behöver inte svara om du tycker du har rätt, jag bryr mig allvarligt inte


Julia - träningsryttare om hjärtlös mobbare/ljugare vad man nu kan kalla det:
Ja,det är du!
Det var ju för fan Ninas häst och jag gillar inte att se henne ledsen bara för att några dumma idioter som du och Sandra skadar hästen istället för att låta den må bra!-.-

Julia, du har fan ingen rätt att kalla jag och sandra idioter, och nina, om du inte bryr dej VAD är det då du gjort tidigare?

Kommentarer
Anonym

Tjejer tjejer snälla lugna ner er! :)

2011-01-10 21:49:02
emma - ponnybloggare i norrland http://minsweetie.blogg.se/

äger nina honom?

2011-01-11 13:48:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback