-

2011-10-23 20:35:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag börjar bli otroligt less på min blogg, och tro mig om jag inte hade så många läsare som jag nu har och alla möjligheter jag får av det skulle jag direkt lägga ner den, för att jag tycker det är otroligt tråkigt, värkligen att komma in på en blogg och se hur folk skriver elaka saker och visst det finns många jätte fina saker också. jag förstår, folk säger att man måste kunna ta kritik och kunna ta dumma saker, absolut, jag bryr mig inte om folk säger att jag har stor näsa blablabla jag skiter i sånt för egentligen vem bryr sig? jag är skapad såhär mer kan man inte göra.  Men tänka att du ska göra bra hela tiden och får bara skit , te x, kissie, henne kan jag förstå at man askriver dumma komentarer till eftersom hon själv skriver dumma saker och därför får man dummt tillbaka. Men jag förstår värkligen inte att när människor försöker göra nått gott, något bra är det människor som fortfarande som inte har några hjärnceller och domkommer ba med skit mot en, och då blir man värligt negativ som människa. Jag trodde värkligen att det fanns någon, och det är dte som mina föräldrar säger , jag har fattat nu att det finns vissa människor, vad du är säger, vad du än gör så kommer dom inte förstå. En person sa det här om dan att vissa människor man kan diskutera med en förståndig människa och vinna, men man kan disskutera med en människo som är så trångsynt och dum och man kan inte vinna den fighten, för att dom här människorna har redan sin åsikt och dom ser inget annat, vill inte höra nått annat. Och då känner jag varför besöker ni äns min blogg eller varför änns läsa saker och sen komentera, om du redan har din åsikt och vägrar att ändra den. Och det jag försöker göra är att folk ska börja tänka på dte och på dom andra och respektera varandra.  Det är så himmla enkelt igentligen att inte dömma varanda utifrån vart du kommer, hur du ser ut,  utifrån din religion, utifrån om du vill ha på dig kort byxor eller lång byxor eller vad du nu vill ha liksom.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback