I want to kiss you but I want it too much

2011-10-27 21:37:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



jag vill ba gråta har otroligt ont i magen och orkar inte, är kär som bara den. är det ens värt att blogga? statestiken sjunker och ingen komenterar ändå 35 bes idag, det sjukner snabbt. Kan ni komentera eller? Känns otroligt jobbigt att hålla igång en blogg där ingen tycks bry sig? eller ni kommar ju ändå men kan ni inte försöka bry er? Ni kolla antagligen bara för att jag ska skriva och lägga ut om sessan. Det är sjukt lite på sista tiden pga dåligt väder (jag kan inte rida) och nu har vi haft grymt mycke prov men skönt att göra bort allt. Och att ni inte får ridbilder är ju föratt ingen fotar och har ingen bra ridplats. Ska till veckan när vi har lov åka till gummark och till klutmarksskolan och rida. Får väll se om någon fotar så ni kanske intresserar er mer!

Som sagt ska jag lägga av med bloggen? nja värt att jag frågar inge kommer ändå komentera och skriva att jag inte ska lägga av!

hejdå

Kommentarer
emma

NEJ SLUTA INTE!!

2011-10-31 14:50:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback