hjärtlös mobbare/ljugare vad man nu kan kalla det

2011-01-01 23:12:07 / 9 kommentarer kommentera inlägget?..


seriöst. Varför hacka på folk sådär?  Asså sorry Sandra för att jag nämner dej nu men alltså jag tycker det är så jävla hjärtlöst att göra som folket gör! Du har fan inte gjort något fel! Det är DOM som hackar på dej, och säger att du gör fel, att du är djurplågare osv. NEJ! Sandra har inte gjort NÅGOT fel!  Tycker så jävla synd om dej!   Alltså vi visste ju ALLT! vi såg ALLT!  och VARFÖR bryr ni er!?   jag bryr mej för att sandra ÄR MIN kompis, jag känner henne.

Sandra - Du vet att ALLT bara är skitsnack, att hon ljuger.
DU vet BÄST! det var du som hade han!


Kommentarer
Anonym

Maja, det var sådär det känndes, men förfan ännu värre, det här är inte ens mycket av det ni gjorde, varken jag eller nina har gjort ett fel, vi har bara ifrgasatt varför man använder pessoa, när hon själv hade så sjukt mycket fördomar om det ! GRow UP!



SLUTA SNO MINA BILDER!!!!

2011-01-02 00:22:33
nina - träningsryttare http://traningsryttare.blogg.se/

sv; jag litar inte på någon av er.. om jag ska vara ärlig. om man ser att hästen inte gillar bettet då gör man någonting åt saken, det fattar du väl sälv. men hon gjorde ju inte det, och därför hur ledsen ni än blir så kommer jag alltid ha någonting emot henne för det för hon "skadade" världens bästa. och det kan jag inte tillåta

2011-01-02 11:13:56
Julia - träningsryttare http://traningsryttare.blogg.se/

DUukan ju även lära dig att stava även fast du e irriterad på Nina! Hon har rätt, men ni vill inte erkänna det!! Det är omoget att hålla på som ni gör. Varför inte bara erkänna att ni gjort fel och att ni kunde ha gjort något åt det! Så innan ni kommenterar nästa gång kan ni ju ha gått en stavningskurs!!

2011-01-02 12:42:33
nina - träningsryttare http://traningsryttare.blogg.se/

JAG BRYR MIG FÖR DET ÄR MIN HÄST SOM HON HAR SUTTIT PÅ MED DET DÄR JÄVLA PESSOA BETTET UTAN ATT GÖRA NÅGONTING ÅT SAKEN! VAD ÄR SVÅRT ATT FÖRSTÅ?

2011-01-02 13:40:37

sv: Maja, det är min bild, jag är fotograf, alltså är det jag som bestämmer vem som får använda mina ,bilder, jag har rätt att anmäla er för bildstöld, för jag är fotograf! Varför använder du bilden då, om du inte ens vill vara med ?:O Ni har ju lagt ut alla bilder som ni är med på ???



Jag håller med er Nina & Julia, jag förstår er !



2011-01-02 15:31:08

sv; Jag har då fan inte tänkt hålla käften! Du är så jävla omogen..

2011-01-02 15:33:03
Julia - träningsryttare http://traningsryttare.blogg.se/

Ja,det är du!

Det var ju för fan Ninas häst och jag gillar inte att se henne ledsen bara för att några dumma idioter som du och Sandra skadar hästen istället för att låta den må bra!-.-

2011-01-02 17:31:42

Asså på ett sätt tycker jag att det är lit fel av er att skylla ALLTING på Sandra. Eftersom att det var inte Sandra som valde att ha pessoa på tuffsen utan att det var faktiskt dom som du hyrde ut tuffsen till som satte på han pessoa. Men på ett sätt så tycker jag även att det var fel att Sandra inte bytte bett på honom, för att du kunde väldigt gärna ha kunnat låna bett av oss. Och är det någon skada skett med Tuffsen mun? Jag tycker det är fel att rida med pessoa med VARFÖR göra en så stor grej av det!?



Allt som jag hade att skriva,

2011-01-02 18:40:09

Asså på ett sätt tycker jag att det är lit fel av er att skylla ALLTING på Sandra. Eftersom att det var inte Sandra som valde att ha pessoa på tuffsen utan att det var faktiskt dom som du hyrde ut tuffsen till som satte på han pessoa. Men på ett sätt så tycker jag även att det var fel att Sandra inte bytte bett på honom, för att du kunde väldigt gärna ha kunnat låna bett av oss. Och är det någon skada skett med Tuffsen mun? Jag tycker det är fel att rida med pessoa med VARFÖR göra en så stor grej av det!?



Allt som jag hade att skriva,

2011-01-02 18:40:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback