tack för att någon bryr sig och fattar!

2011-01-28 20:22:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fått nån mer, men detta "föll" jag för.


Angelica om skaffa ett liv:
Tråkigt att så många ska lägg sig i hur du tränar din häst. Jag tycker att dom flesta är för mesiga när dom tränar sina hästar. Men som sagt kan jag förstå att dom är lite oroliga också, hon är ju som sagt bara 3 år som du säger, 4-5 tycker jag inte är några problem bara man tar det lugnt och försikigt från början och ökar i lagom takt. Sen istället för att rida kan man tömköra eller longera, är jätte bra träning just för att stärkan musklerna och lydnaden hos en häst.
Låt folk hålla på, det är din häst, ditt beslut! Ingen kan komma och säga hur du ska träna din häst på bästa sätt. Det är du som bestämmer det!
Kram


Kommentarer

Sv: De e lungt :)



Men ta och kolla upp henne, det bör man alltid göra - helst före köp ;)

2011-01-28 20:44:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback