Privat lekton

2010-11-03 20:03:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag och sandra och bada på eddahallen! Var väldigt kulit ;)

På fredag blire iaf att fara till srk och rida privatlektion!:) Det kommer äga :P
Ska maila om vilka hästar jag vill ha.      Men här kommer dom jag tänkte välja på.
                                                            - Schatz
                                                            - Felix
                                                            - Afrodite
                                                            - Amigo
Så, har ridit Felix Affro och Schatz, Amigo tkr jag bara är så himmla
 fin! Vill välja hoppning men Jennifer har missat så mkt på dressyren så hon vill ta det. Men alla vi andra vill ha hoppning så bara att peppa Jenkan nu!:D
Hehe... Iaf, kolla länken!
http://majahorse.blogg.se/2010/june/alltid-du-och-jag-tjejen3.html#comment
jag hjärta halvbloded Prognoze(A)<3

kom och kolla på fredag kl 1, på skellefteå ridklubb! Skulle behöva någon som tog kort också! Komentera eller smsa!:*<3


Kommentarer

Jag har min ponny hos henne ;)

2010-11-03 20:43:27

Tack så mycket :]<3 Han är en jätte fin ponni och är helt underbar att rida/vara med!:)

2010-11-03 22:08:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback