Alltid Du Och Jag Tjejen<3

2010-06-29 17:26:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var det första ridturen på Prognoze Barbacka!
Det gick suveränt, fast fick skrap sår på rumpan :(
Senare på kvällen kl 4 så skulle vi rida med Ellen och Kajsa, Och det gick då bra :)
Vi hade jätte kul, Fast hade ont på rumpan... :{
Men det gick bra ändå.
Men sen typ halv 6 så komme vi hem då sadla  vi och tränsa av hästarna elr sandra sadla av för jag red ju barbacka, sen duscha dom. Dom var as svettiga!
Men Idag så cykla jag till sandra typ 10 så jagvar framme halv 11 :)
Satt då jag komme så var vi med kaninerna.. typ.
Sen gick jag till stallet och mocka Progans box, För dom fick ju stå inne inatt. Sen fyllde vi badkaret i nedre hagen så då det var typ halv fullt gick Sandra å Mocka Tuffes Box.
Sen bytte vi om till ridkläder, Och Tog in hästarna. Sen började vi sadla och tränsa, Sen bar det av.
Vi red på en stig, fast den var typ inge bra, för det var typ bara stendiken :(
Sen red vi tillbaka, då tog vi en galopp och Progan öka as mkt :)

Sen red vi ut på ängarna, och tog ett galopprace!
Prognoze var as ducktig, det  var Tuffe med :D
Det var ingen som vann det racet för Tuffe sparka bakut, Fast Sandra ramlade inte av  som tur var :)
Sen vände vi då vi typ var vid ellen och kajsa,  då tog vi ett till race och Dett vart oavgjort ;)

Men imorgon blir det hoppträning med  Ellen Och Kajsa :) KulKul!
Sen på Torsdag ska jag och Sandra på stan och gå på Royal Och köpa as mkt till hästarna!
Te x. Flug medel, Ridspö, Godis, fuggardin, och mer! :)

Nu kommer en bild bomb!

<3<3<3Första dagen<3Förts dagen<3<3<3<3Progan<3<3Tuffesen<3<3<3<3Tuffe<3Prognoze<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


JAGÄLSKARER<3


Kommentarer

sv: Tack desamma :]



din blogg är riktigt fin! :] ..

2010-07-07 17:40:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback