världens bästa kväll med brudarna

2011-09-24 13:27:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


For till stan vid 11 tp, för först förbi och mocka och tog upp hästarna och gav dom hö. "jobbade" på interflora med mamma ett tag, tíll halv 3 ungefär. då kom julia och så cyklade vi till henne i regnet! höll på att frysa ihjäl så kllt!Sen vid halv 5 komme julia och då cyklade vi till uppfinnarvägen till nicko! När vi komme satt linnéa i nickos garderob, normala? sen sminka vioss och platta håret. sedan bar det av mot stan, lika kallt då men lite roligare! Vi åt på subway och sedan for vi runt lite, vid 8 (halv 8) for vi tillbaka, vi satt på ica en stund och julia vart typ bild på höger öga, så det var läskigt, hon såg typ inget men sen gick det över. Men sen cykla vi till nicko för atts e idol. sen såg vi harry potter och halvblodsprinsen!

kvällen var underbar helt sjukt vad kul man kan ha, måste göras om!!!!!!!!!!

Nu har jag typ plivit sjuk o9ckså, mår som man gör när man är förkyld och som när man har magsjuka.  Skakar i hela kroppen osv :(
vet fakiskt inte om jag kan rida idag...men måste dit och mocka, fårse om jag mår bättre sen! kl 5 ska vi till öhn ohc träffa folk!! imorgon kanske jag rider om jag hinner!!!!!!!

detta på facebook:
bästa kvällen ever!♥♥♥
btw, HÖLL PÅ DÖ NÄR JA ÅH Maja THP CYKLA NER I DIKET xD
· · Ta bort från profilen · för 12 timmar sedan ·


     2 bilder från igår!

Kommentarer

amen vafan äre där för bilder xD kill mexD

2011-09-25 19:39:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback