Underbaraste häst!

2011-09-16 10:04:26 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


detta inlägg skulle ha kommit kl 10 idag!!




arkiv bild!
Igår vart det så sent så bloggar nu istället!

När jag kommer hem åt jag och sedan cyklade jag till stallet. Sessan hade gjort sönder sitt täcke fast det gick och laga så nu har hon det helt igen! Red lite runt bränvalla, snurrade på lite nya stigar jag hitta! red sedan bort mot station för att galoppera lite, sessan skötte sig exemplariskt!!! hon var jätte fin, älskade häst.
Jobbade halt, trav osv. Red på körbettet (eggbett med skänklar) hon var supre fin!
Sitter på skolan justnu och har musik, eller halvaklassen har lektion och andra halvan har jobb om nån artist! Jag skriver om Tove Styrke :D haha den bästa jag hitta.... aja funka!
Sitter med julia nicko linnea och maja i ett grupprum och skriver, fast har sluta nu årkade inte skirva mer :(
MEN! slutar snart lektionen så ska kolla runt på fejjan lite!
Här kommer ett videoklipp nicko visade!


Kommentarer

Tack jo Sudden är jättefin och det är din häst också! Har du skolat henne själv? :)

2011-09-16 20:32:16

sv: Bild ute på bloggen:)

2011-09-16 21:45:58

Men gud varför kör du inte då? Det tycker jag är så himla härligt! Sudden var inte inriden men körd. Jag skulle så gärna vilja köra har bara inte hittat en rockard än! :)

2011-09-16 22:08:34

sv: Är inte den typen av vintertäcke som är tjockast, men det funkar bra:)

2011-09-16 22:31:59

jaha okej! Tänkte att jag kan ge dig ett tips med att hitta formen; longering med inspänningar! Har hjälpt mig till tusen med Sudden. Sen mycket markarbete för att hjälpa henne att sätta under sig och länga stegen, guld värt för formen! :)

2011-09-16 22:35:51
angelica

hon har ingen graman bara en hjälp tygel :) måste ha det så hon jobbar med ryggen för hon har inte muskler där :)

2011-09-17 02:51:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback