trött... :[

2011-09-18 11:39:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


är sjukt trött men stiga upp måste man! iaf, mamma väckte mig och sa att nån hund hade bajsa inne, och såklar var det doris, jag frågade diesel om han hade bajsat inne och då skämdes han ju såklart så jag trodde det var han, men sen när jag gick ner såg man att det var doris bajs, litet och utspritt! Trevligt värre! eller så int

Ska iaf rida med sandra idag, rider någ på ängarna eller nått, ska träffas på grusvägen (lidbergsvägen läst jag den hette) Sandra ska ha med sig kameran, kanske rider även i mina nya ridstövlar! :D
Så då får ni se.


Designen är bara tillfällig så undvik inte min tråkiga blogg nu! det är jätte fult och tråkiugt att bara ha en vit design osv ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback