The Botten Is Nådd

2011-09-22 22:46:52 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..




Bea red idag. Hon sa att det gick jätte bra och sessan tyckte det var massa läskiga vattenpölar! Jag har städat i ca en timme och typ 30 min. Nu äre fint! eller iaf i hallen....      Imorgon blir stan hela dan! Åker med mamma vid 11 och då far jag förbi och mockar och tar upp hästarna i övre hagen så får dom stå där tills efter 8 typ. Sedan far jag på interflora och sen gå runt lite och sedan cykla till nån, ska till nickopicko vid 5 så vette vad jag ska göra tills dess! Men påväg till brännan ska jag förbi ica och köpa godis, sen kommer nog jullia och julia sen far vi och äter på 3 kronor. Sen vid 6 sticker vi till schatn!!! ska se sheleftyou och sen halv 9 (?) var det väl ska enemy within spela! haha roligt....eller? ajja, man måst ju passapå när dom ändå håll på!  Sedan ska vi tillbaka till nicko och se film. harry potter då!    hade först tänkt se alla harry potter filmer hos julia l men sen ville nicko va med så då ändra vi allt!


skolofotot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    HAHA typ nööööjd!

Kommentarer

bara att komma :)

2011-09-22 23:13:56

okej maja, och NUUU kan du ta bort den där bilder!

för alla blev ju inte lika fina som duuu<33<3<33<33<3<33<3<3333333<3

kyss

2011-09-23 13:51:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback