ridhuset!

2011-09-11 18:32:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



bild i repris!
for till ridhuset vid 10, hämtade sandra och linnea påvägen så dom följde!
Det vart över 400 hundra bilder för linnea och sandra filmade lite!
Iaf, sessan var jätte fin, hon lyssnade jätte bra osv!
Förstår inte hur cool (hahah sandra jag tog din pappas ord! :D)
hon kan vara när hon komme till ett nytt ställe. det är klart hon
är ju lite skakis men hon är ju inte rädd för nått. Aja, hoppade några gånger
inne och sedan for vi ut på hoppbanan. tänkte rida på gläntan men
red bara nått varv innan vi gick tillbaka till hoppbanan! var på srk i ca 4 timmar men red bara 2.
Efter jag ridit fick hon beta och så gick vi lite. Gick till fotbollsplanen bredvid med henne för linnea och mirjam hade match! fast det är klart vi stanna ju på troroaren(asfalten) vi gikcju inte in på gräset ;)

Bilder och filmer kommer, antingen ikväll eller imorgon, beror på när brudsen skickar dom till mig!
Ska ta in hästarna ikv och sen cykla hem ska duscha plugga prov och hitta någon nyhet tills på onsdag!
Fårse när jag hinner :D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback