långritt!

2011-09-04 19:22:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


red med sandra idag det gick jätte bra! hon var as fin, jätte lugn.
men sen vart hon pigg ;)red til station sen bort mot gråberg.
var ute i kanske 1-2 timmar? har ingen aning, vart säkert längre för 1 timme är inte långritt ;)
ska snart till stallet och ta in hästarna. ska mysa lite med sessan för
jag älskar henne, -världens bästa häst ;*♥

SKa duscha ikväll och se film nog, fårse om jag far på skolan imorgon, är jätte sjuk.
FIlmade även typ mer än halva ritten! fårse om det kommer ut.


Kommentarer

Tack så jätte mkt! :) Det är ett annat typ av hackamore + ett bett, hon har lite problem i munnen så jag försöker rida på hack så mkt jag bara kan, hon blir dock lite svårstyrd så då har vi knåpat ihop en blandning :)

2011-09-04 21:26:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback