jag saknar dig!

2011-09-02 21:49:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




for till stan direkt efterskolan och träffa sandra och gick och åt på frasses.
Sen gick vi på stan en kort stund sedan gick vi mot bion! Satt längst in mot väggen på
rad 4, lisa lovisarebecca och frida satt framanför oss och Fanny och Alice satt bredvid oss. Såg jag saknar dig som
 jag längtat till så mycket!!! haha typ bara för att "ailu" och så snygg, haha ludvig nilsson!!!!!!!!
 fatta snygg han är alltså!!! taggar nästa lördag stockholm och se ailucrash spela!!! autograf kanske?

aja, vid kvart i 11 hämtade pappa mig för att hovslagaren skulle komma så for dit!
sen tillbaka till skolan och ha svenska. så nu är sessan ny skodd, nya fina hovar ;)
ska rida till sandra imorgon och ska hoppa! han inte rida idga eftersom det blev så sent
vi komme hem, for bara förbi och mocka.

måste bara säga att jag hatar reklamen på spotify! när man lyssnar på världens bästa
 (ludvig) och sedan slut och då börjar reklamen?? jag vill ju lyssna på musik inte på någon tant som pratar !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback