In the end we always become the people we swore we´d never be.

2011-09-27 20:13:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Efter skolan hämtade mamma mig och vi for ut och åt med pappa, han fyller år idag så sen for vi hem och han fick presenter. Var nyss och tog in hästarna, har börjat ge sessan betfor så måste komma ihåg att ge henne loppfrön nu! :D  Som ni märkte så for jag inte på ridskolan som jag värkligen velat men hann inte.

I helgen kanske jag far till umeå, kanske är med nicko, julia och julia ;)? Imorgon vill ja han någon som fotar... kanske rider till klutmark så kan jag rida på hockeyplanen, någon som kommer och fotar??? :D kanske tar halv 3 bussen hem från stan då jag slutar 10 över 1. Kanske hänger med nån hem? kanske sitter kvar på skolan och tråkar?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback