imorgon!

2011-09-21 19:10:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


hatar regn hatar regn hatar regn hatar regn!!!!!!!!!!!!!

Det har regnat som vanligt hela dagen idag! Nu har det slutat men har matteläxa "glosor" som vi ska kunna till imorgon och MÅSTE träna. Iaf, Imorgon ska bea vara i skellefteå hela dagen så hon rider sessan. Sen på fredag är vi lediga så då blire riktigt dressyrpass! Lördag ska jag rida med sandra, far ut till lidenvägen, tar med fika!
Idag ringde dom öven från "the studio" och frågade om jag ville bli fotad på söndag kl 1. och vad säger man? såklart!! Man fick ta med sig någon och då sa mamma att jag skulle ta med mig sandra haha jag fick inte äns tänka vem jag ville ta med :P men sandrus är lika bra som alla :*

arkiv bild!

Kommentarer

SV: HAHAHHAHHAHHAHHHA inget tror ja men han tycker om att vara olydig ;) Han rymmer stup i kvarten ;D

2011-09-21 20:37:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback