gull-maja!

2011-09-10 23:43:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har varit i långe hela dagen! vart "älgköttsoppe-fest" på kvällen var
ganska gott, fast ja klimpen var ju det godaste! Det var jägarna
som vart på skolan hela dan och lagat soppan, så dom höll typ i
allt, vart lottning på kvällen och jag vann, en daim! :D    kom hem
typ alldelse nyss! ska gå och sova snart, måste ju årka stiga upp
imorgon kl 8! vette hur det ska gå menmen... Ska mot stallet ta
ut hästarna (tamara) slänga in sadel träns osv i bilden slänga in
sessan i transporten och mot stan. Hämtar sandra på klutmarkskolan
och sedan Linnéa viklund vid bolidenvägen och sedan hedensbyn!
MEN, eftersom alla tycker jag och sessan är så fina så
MÅSTE ni ju komma och se oss rida imorgon på skellefteå ridklubb 10-12/1!!! :D

Tjejerna följer och fotar och filmar! Så bilder och filmer kommer!
eller iaf bilder, fårse om jag hittar nån bra film ;)

justja, rubriken kanske ska ha något med inlägget och göra!
träffade världens bästa maja där också! sötaste flickan,
5 år och din lillasyrrar är nästan större än dig! hur känns det? :*


skit att jag missa detta idag. fatta drömen alltså! stockholm 10 sep som aldrig hände.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback