falmark

2011-09-08 23:20:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


kom just hem från falmark var där nån timme typ. eller jag kom just ut fårn
duschen men ;)
okej, nus kajag sova och plugga glosor, ska upp 6 imorgon,
som alla dar och fixa mig. hittar inte mina jeans så fårväl se vad jag tar på mig...

imorgon SKA jag rida! tycker synd om sessan som bara står där i hagen och tjockar
 sej medans jag är hemma och är sjuk! det ska inte hon lida för ;) ajja. då är
det fredag så gör inget om kl blir efter 8 när jag ska rida. på lördag tänkte jag
 att jag och sandra skulle fara på srk tävlingarna och se! har inte frågat henne men det går nog :P
dår får väl sandra lämna in en kopia på sitt pass så kan hon hänga med på söndag!

har laggt ut filmerna på youtube så kolla! klippte ihop alla men sen laggade det fast så årkade inte göra nått. någon annandag kanske.


jag tycker iaf jag är cool!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback