den som ljuger bäst får vem han vill

2011-09-19 21:08:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



så bäst alltså!

Hade sovmorgon idag, 2 lektioner och sedan cyklade vi upp till norrvalla! Hade friluftsdag, körde kula, släng boll och typ 3 steg!helt okej. Slutade typ halv 3 så då cyklade jag till mormor, men hon var tydligen inte hemma så for på interflora ist. Mamma hämta mig vid 4 och då gick vi på stan till 20 över sen for vi på skolan för hade utveklingssamtal halv5!

for sedan förbi stallet och mocka, hästarna stog uppe så hoppas dom kommer börja stå där nu! blir mysigare och är så jobbigt att gå dit ner ;) men imorgon har jag ingen ridning, kanske följer sandra till kdrf när hon ska rida på lektion med charlie eller ? ;s
ajas ak försöka hinan rida också! fårse hur jag rider!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback