Cross the line - Superchick

2011-09-07 17:00:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


For till mobacken efterskolan. kul vare, lekte med kisseungar (A) osvosv!
Åkte med mamma hem och nu sitter jag här. Lyssnar på Ailucrash - any love left, inte den bästa men!
Ska äta sen till stallet, kanske bara rider berorpå hur blöt och "känslig" sessa är i ryggen. om hon inte haft täcke på sig på hela dagen är hon så blöt och blir känslig och vill helst inte rida henne då! men hoppas hon är bra :D!
Rider nog bara lillvägen runt en kort sväng!

I morgon ska jag rida i hagen tror jag! hon ska bara få känna på bettet eftersom jag har 3delat eggbett med gummisaker på eftersom sandra lånar mitt. Men det är nog ingen större skillnad lite snällare mot munnen!
Fårse om hon går bra på det..  


har värkligen bildbrist. antingen får ni arkviv bilder eller så komenterar ni vad ni vill se! :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback