3 timmar

2011-09-17 17:26:23 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom just ut från duschen, red och mötte sandra på kammen sedan red vi på grusvägen en bit och sen vände vi och red mot gummark, eller på skylten stog det skråmträsk ;) Aja, red in där och efter vägen vart det nån stig så vi red in på den. Och gissa vars vi kom ut? haha jo i gummark! red till djupgroven och ringde pappa, han hade just farit där ifrån :( men vi red där lite fram och tillbaka. Det vart ca 3 timmar vi var ute.




plutt häst, imorgon kommer sandra och fotar, ska rida i hagen där nere och träna lite skänkelvikningar och avbrott! Sen ska jag fota sandra när hon rider charlie så sedan ska vi göra en "då, nu " film, blir kul!
Sitter och sminkar mig och lyssnar på björn gustavsson i parlamentet! Ska snart fara, far övenförbi stallet för att ta upp hästarna. Bloggar när jag kommer hem kanske!

Kommentarer

Jag kan också komma och fota er båda nån dag? :) Har ju ett nytt objektiv till kameran och så... (A) <3<3

2011-09-17 19:54:00

Hon är faktiskt riktigt fin :)!

2011-09-17 23:37:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback