2. När & varför jag började rida

2011-09-28 19:48:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jaadu det har jag ingen aning om! Måste höra med mamma och pappa. Men När jag började var när jag var 8 år så jag har ridit i mer än 7 år. Jag började rida på sarf, skellefteå avel och ryttarförening. När red jag i några år tills vi (mamma och pappa och jag) fick nog om att vi fick nya ridlärare varje lektion, vi fick ju aldrig rida för lärarna skulle berätta om sig själva, så mamma ringde till srk, skelleteå ridklubb på hedensbyn och jag fick en plats. Jag red alltid  ponny förr när andra fick stora hästar, jag tyckte det var pinsamt men förstår inte varför, red ponny travarna. Minns att ossika hon var den första hästen jag red där! Miss Ellie var även den underbarase hästen jag visste, jag älskade henne!

lånad bild från nånstans!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback