Tävlingsträning 1 maj.

2011-05-01 16:17:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Följde ju Angelica till srk idag när hon skulle tävla med Molly. Jag fick rida igång henne, men hon var väldigt stressad. Sen hoppa Angelica fram henne och hon var väl lite stressad då också, men det gick bra. När dom skulle tävla så komme dom mot första hindret men då  Stanna Molly, nästa gång dom hoppa samma hinder så hoppade hon men på 2an vägra hon 2 gånger så tuvärr fick dom inte rida nåmer. Men det gick då bra, Angelica föll inte av nån gång somtur var.

När mamma och pappa hämtat mig så for vi på solbacken och gick på jula, skohuset, öob och maxi och köpte en korv. Var igentligen meningen att jag skulle till frostkåge och rida en häst(ponny) men pappa börja må dåligt så ja..

Justja, igår for vi till ursviken och fira! Gick ner till stranden sen och var där med massa folk en stund. Sen såg 2012! den var typ ändå läskig ;) fast ja så mesig som jag är menmen.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback