Konsert!

2011-05-03 22:07:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för så dålig updatering! Men idag har vi då haft 7ornas (konsert) nu på kvällen. Vi har tränat i nästan 3 månader så nu får inget gå fel! Vi tränade på morgonen i 3-4 timmar sen hade vi vanliga lektioner. For till stan efterskolan och köpte ett par lack tights och en skjorta som jag skulle ha ikv. Vi hade ju sommar tema så vi skulle ha sommar kläder och solglasögon! När jag kom dit så var det typ bara killar där men det var kul ändå ;) Sen komme Julia så då gick vi ner till Aulan och vänta, sen fick vi gå in och vi som skulle sjunga var ju tvungna att sitta längst bak.

Först var det A som skulle sjunga och spela, sen B, sen några solo framträdanden, sen 20 min paus sen C och sen 2 solo framträdanden och sen var det vi, D!!!!!!!!!!!!!! Gud vad nervös jag var! Alla klasser framförde 3 låtar var sen sjungde alla tillsammans ;  Schools out

Första som sjöng i vår klass var Jag, Julia x2, Nicko, Lisa, Emilia, Linnéa och hanna, det var låten Rockin' In The Free World            och dom andra spela. Sen sjöng alla tjejer vi åvan ^ + Linnéa och Maja låten Girls Just Wanna Have Fun             sen sista låten var Gimme Some Lovin    som vi rockade LOSS MED!!!!!!!!!!

Tänk vi ska göra detta 2 gånger till! Idag för a och b's föräldrar och imorgon för c och d's föräldrar + syskon då, och alla dom som betalar för att få komma in såklart!  Och på torsdag för alla 6or! det är typ det pinsammaste ;]

Men imorgon ska ju mina föräldrar komma så då får dom filma så ni får se!

imorgon ska den lilla grisen vara med mig!!<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback