We´re paying with love tonight

2011-03-25 19:48:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


förlåt att jag inte bloggat nått, har inte haft tid!

Idag efterskolan gick jag och sandra på stan iaf, Jag fick gåååååååååååååååååå dit eftersom jag inte får åka buss för att mitt busskort är borta -.- Men blabla jag köpte lite godis och en turkos grimma till lill ponnyn, nu då jag har fått tillbaka min lill kossa!♥ älskadegris.

Efter vi gått klart och mamma slutat och stängt affären gick vi och åt på subway, jag sandra och mamma.
Imorgon ska jag och pappa till malå och se skoter tävlingen! Ska fara med bil till pappas kompis (glömt namn) och sen köra skoter därifrån till malå, så det blir ju LÅNGT men kul! Blir väl en sväng förbi farmor och NELLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Har inget mer att berätta....Ska tippsa om världens hemskaste film! Gör ett nytt inlägg om det...

min lilla fina kossa!

Kommentarer
mandapandapu.blogg.se http://mandapandapu.blogg.se/

fin blogg =)

2011-03-27 17:58:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback