love me or let me go

2011-03-19 20:29:04 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..



sättigånglåtensamtidigt!


Anledningen till detta inlägg, är att jag ska skriva hur fin lina är och hur mycket hon betyder för mig.

lina är hästen som jag alltid kommer minnas, du hade ju dina dåliga dar, men det har väl alla?
du lärde mej mycket under tiden du var hos mej, även fast vi hade våra strider, men du komme alltid
till en om du märkte att den var sur på dej. Som då du kastat av mig, du sprang men sen vände du,
jag tog till dig och sa att man inte skulle göra så, och jag märkte att du var ledsen över det.
du menade aldrig något illa, du gjorde allt för att man skulle känna sig duktig. jag kommer alltid minnas
dej positivt. jag kommer alltid älska dig fast du än gjorde hel galna saker. jag kommer minnas VARENDA
dag som om det vore igår, du man komme, komme du i galopp från längst bort ihagen springades
och gnägga och slog med huvet i luften. du var så glad. jag ska säga er, Snärtlina, världens snällaste ungkallblod.

Och med detta vill jag ha sagt: JAG ÄLSKAR DIG SNÄRTLINA!!!!!

Med andra ord... jag lämnade tillbaka världens finaste unghäst idag!♥

Kommentarer

Va har du lämnat tillbaka henne? Vad tråkigt..

Söker du ny häst nu eller?

2011-03-19 20:46:59
A

Varför lämnade du tillbaka henne?

2011-03-19 21:07:59

haru länmna tbx henne ;o?

sjukt fina var ni iaf :D

2011-03-22 08:18:50

Vilka fina bilder! :)

2011-03-24 15:26:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback