tuff!

2011-03-16 21:40:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag sluta vi 10 över 1, jag vänta med Linnéa Nilsson och Hanna Lahti en stund! Efter ca 15 min för hanna hem. Sen vänta Linnea med mig till 2, då kom Alina och vänta! Sen läste jag klart boken 'jag såg honom först', gud vad bra dom är! Jag var iaf på skolan till 4, då mamma hämta mig, jag får inte åka buss nu eftersom jag inte har något busskort! vars har det tagit vägen!? Då mamma hämta mig for vi till interflora...stan! Då gick vi på konsum och köpte halstabletter, har så grymt ont i halsen!! Sen då vi var klara typ kvart i 5 var vi klara då for vi och hämta pappsen i lund.

Då vi kom hem gjorde pappa mat. Efter det kvart i 6 typ skjutsa mamma mig till stallet! Jag mocka och fixa maten, sen tog jag in hästen. Jag borsta henne och kratsa, har börjat fläta/knoppa hennes lugg eftersom den är så lång! Ska förästen fixa ny design.. jaja vet inte vars jag fick det ifrån...

Jag träna mycket halt och halvhalter! Träna galopp från halt, som inte går bra! Eftersom hon springer in i galoppen, det är något vi måste träna på!! Körde äver från galopp till halt, hon tog
ca 4-6 steg i trav innan hon stanna, ganska bra faktiskt. Sen komme jeanette ut och hjälpte mig lite!
Sen vid 8 for jag hem, då hade jag tagit in hästarna och fodrat dom. Nu tjatar mamm aom att jag måste städa hos Jesper! Så ska gå och göra det!

Angelica vill även komma och hjälpa mig imorgon, jätte snällt av henne! Hon skulle även ta med hjälp saker som jag kunde pröva på henne och se om hon går bättre, på Lina alltså!

nu ska jag sluta babbla och slänga in en bild!!


jovisst en bild!! Iaf, världens bästa prognoze på bild!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback