stallet nästa!

2011-03-13 12:51:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart sticker vi...(om en timme)  till stallet! Jeanette skulle prata med jag och pappa om det som KANSKE kommer hända framöver! gud vad jag är taggad! vill värkligen att det ska göras nu.
har inget att skriva... eller kanske. Idag ska jag träna halt, skänkelvikningar och halvhalter! På gården blir det om inte johan kör skoter HAHA! Hoppas jag inte, han har gjort det varje dag nu då jag rider. men det är bra, lina blir trafiksäker...för skotrar!

Ska kanske även till gunmark och se på Anna Baker kursen!! längtar så jag dör tills månadens sluuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


fin ponnyn!

Kommentarer

Sv: Du kan ju inte rida för anna en gång i veckan? Hon bor i ju i stockholm och kommer upp typ en gång i veckan :P

2011-03-13 17:26:15
ellen

Hej !

Ska du till SARF nästa söndag, exakt om en vecka alltså ?=)

2011-03-13 19:11:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback