ROSA!

2011-03-20 21:52:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag steg jag upp vid typ halv 8, ungefär vid kvart i 8 for vi till stallet och tog ut belinda.
hon står ju själv nu som ni kanske förstår, då man kommer så gnägga hon alltid, tycker så synd om hon! Men iaf, jag ut höet sedan lill tjoppan! Men iaf, då vi komme hem så gick jag och la mej igen! Sen veckte mamma mej typ 10, Då duscha jag och sminka mig och platta håret.

Sen for vi till stan, först gick vi på vintergatan och kolla, sen ck, efter allt for vi på solbacken och köpte skor! Detta är vad jag fick: Ett par converse (fusk)  som var rosa, sen ett par låga converse svarta med blommor, sen en klocka som var rosa, en bh som var rosa.
Väldigt nöjd! minns inte om jag fick nå mer.

EFter det var klockan typ kvart över 3, så det var lång kö till hockeyn! Då for vi och åt på max, är så less på hamburgare så tog en stripps meny. Johan, Lill, Frank och Liv komme nyss hit, eller dom for just. Dom kom 19.15, vi fikade och prata fast ja dom prata osv. Då dom for for jag och pappa till stallet, mockade och tog in Belindis. Imorgon ska jag upp 6 och fara och ta ut hon, ska ta hand om hon nu tills torsdag, eller om det var onsdag.. ajja vet inte!

Nu måste jag sluta skriva! ska lägga min tidigt jag ska ju upp tidigt så.


Kommentarer

skriv gärna via annonsen hennes vad du kan erbjuda :D

Är ju lite jobbigt att skriva mellan bloggarna :D

2011-03-21 12:26:42

Haha nej hade bara puder men intsällningen på kameran gör så att huden ser ut sådär!;)

2011-03-21 20:30:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback