jag lovar dig...jag menar det.

2011-03-16 22:21:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Du är en speciell människa , du skapade min väg,
du har hittat mitt hjärta , du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen , då du gjorde ditt val ,
jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag älskat nån så mkt som jag gör idag,
du får mig tänka positivt , och du gör mig knäsvag.
Jag kommer alltid älska dig , tills dan jag slutar andas,
och du är allt för mig , så hoppas att du stannar.
Du o jag tillsammans , det måste skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder.
kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde.

Men jag fattar inte nu, är du vrikad på riktigt?

förlåt...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback