jag är kär i en kille men han ser mig inte. Jag älskar honom så men han vet inte att jag finns. Jag drömmer om honom men han vet inte vem jag är. Jag säger, jag älskar dig* men får inget svar. Jag håller han hårt, jag vet inte vem han är.

2011-03-27 19:30:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!
Förlåt för dålig updatering, men har varit i malå. :D For på lördag morgon, första for vi till David där fikade vi sen bar det av med skotrarna till Nodastöten vilket tog ca 45 min. Var as många där, ingen jag kände eller jo Linn Gustavsson! =D
Hennes föräldrar hade tävlat, hennes mamma åkte ut för länge sedan före vi kom. men När vi komme så körde Linns pappa och han gick vidare! Såg aldrig klar tävlingen men det står väl i tidningen(A) Vi var där i nån kvart sen for vi, pappa skulle på möte i malå om långträsk kl 3. När vi komme tillbaka till David "packa" vi skotern och sen for vi till malå då.

Idag så började vi dagen med att köra skoter! For till Ljustjärn och sedan till backen. Sen for vi runt lite, efter det körde vi till Nellie. Gissa om Rossy vart glad? HAHA han typ skällde och hoppa lilla   dalmatinen!
For just vid 4 och kom hem 6. Var meningen att jag skulle skura stallet (boxen lina stått i) men Jeanette smsa och sa att jag kunde göra det då det var bättre väder.

Har inget mer att berätta...känns så tråkigt nu då jag inte skirver om hästar...




Från backen i torsdags! kommer mer bilder sen


Och på lördag ska världensbästa NELLIE STENLUND KOMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback