Fragancia!♥

2011-03-30 19:59:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!
Idag efter skolan hämta pappa mig och då for vi och fika en snabbis med pappas jobbar-kompis Dennis!
Direkt efter det bar det av till ostvik! eller ja östanbäck! Då vi kom dit fick jag ta in Fraggis och borsta henne och allt sånt. Hon var jätte fin, vi gick (jag skritta) till ridbanan, där värmde jag upp, skritt och trav, red volter och halftigenom, prövade även lite skänkelvikning, men ja. Efter det så pröva jag galoppera, gick ganska bra det också, fast hon var ganska pigg :P Men som Elin säger så står hon ju nu och rids ibland. Men det gick bra!

På söndag ska jag dit igen och prova...då ska jag och Elin rida ut tillsammans så får jags e hur hon är att rida ut också. Vart tuvärr inga bilder glömde säga till pappa att han skulle fota... men ni får leva med det! haha ;)
fårse om det blir bilder på söndag då!
Då vi kom hem så skurade jag stallet iaf, tog ju sin tid menmen (=

Imorgon blir det då bara en helt vanlig skoldag! Och på fredag blir det hockey!


Kommentarer

Haha jaa men ska inte du gå med Nicko?:P

2011-03-30 22:50:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback