Ridhuset!

2011-06-23 22:59:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kvällens ridpass gick skit, han lyssnade inget och var hur rädd som helst för kossorna. Han bock direkt när man peta han med spöet. Det var meningen att sandra skulle rida och det fick hon såklart! Jag var som ridlärare för henne, jag satt upp "koner" 2 stycken ca 4m ifrån varandra, och där skulle hon skritta och annars skulle hon trava. hon red då på volten och hon tränade trav, sen vid en kon halt, kon, halt osv. Sen vart det galopp ,trav, galopp, trav. Sen satt vi upp et kryss men han vägra varje gång! så sen prövade jag och han vägra sen andra gången hoppa han! Han hoppar mycket bättre när han kommer i skritt och sen ganska nära börja galoppera.

Men imorgon kl 10 kommer Angelica och hennes kille och hämtar jag och sandra och sen far vi till ridskolan och hoppar med finis molly! så kul det kommer att bli!



haha 6oooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

jo :) men då ska rebecca också med :) och då måste ni vara i stallet för tror inte hon orkar hämta då hon måste skynda sig till jobbet :)

2011-06-25 15:44:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback