kul att jag är kär i snyggaste också!

2011-06-29 21:28:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


- sa du sten?



Idag har jag haft ganska ont i magen så har inte gjort så mycket. Jeanette smsade och frågade om jag kunde fara till stallet och se om vattnet var så för hon trodde hon glömt stänga av det, så jag cyklade dit. Sen hem igen och då undrade hon om jag kunde se/sköta till/om tamara och belinda idag och imorgon bitti för jeanette och dom hade tänkt stanna i luleå över natten. och det kan jag ju. Men dagen har tillbringast mäst ute i solen och stekt men hundarna och kaninen som sover inne i kanin-huset ute på gården för att det varit så varm, och hundarna under stuttsmattan med en boll i doris mun!

sen typ nyss gick jag och mamma till poolen för att kolla hur varmt det var, det var ca 24 grader! så hon sa att vi skulle bada ikväll. magen har lugnat sig lite, så imorgon efter vi vart på ridhuset följer kanske sandra hem och badar ;)

Kommentarer

sv: hehe, fick en cykel på foten ;(



gjort idag? =)

2011-06-29 21:54:43

Jaa det gör vi!:D

2011-06-29 22:17:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback