vila!

2011-07-07 13:23:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


har inte årkat blogga, men sandra har skrivit på sin blogg vad hon jag jag gjort så läs där!

Ridningen igår gick jätte bra.  red ganska lungt skrittade av henne i ca trettio min så med avskrittningen vart det 90 min, men hon var så taggad så fick nästan inte stopp på henne ;)  men skrittade och letade stigar som vi kunde rida på, och hittade några som vi for på. men idag får iaf sessan vila. bea kommer på fredag vid 4-5 och hjälper mig att köra sessan =)

sandra hade ju laggt in några bilder på jag och sessan i går..typ, när vi dressyra på banan!


Kommentarer

rider på pessoa ibland. bara för att ha kontrol då pelham är för starkt men rider även med det men han får skavsår av det så därför rider jag inte så ofta på det. men mille rids på totalt 5 olika bett hela tiden men i hoppning går det inte att ha vanligt bett på han då han stiker och inte lyssnar och jag vill ju inte sitta och slita i han så mycket. men pelham har varit bra i hoppningen men nu så är han inne i en av sina faser då han lyssnar mycket på bettet och då blir pelham för starkt och ett vanligt är för svagt. hoppas du förstår varför han går på pessoa

2011-07-07 19:34:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback