västerbo nightclub i mitt hjärta

2011-07-02 23:12:13 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


jag for till stallet kvart i 6 för att hinna städa, jag sopade hela stallet så gissa om jag fått blåsor ?;)
men dom komme, och dom lastade ut, gissa vad jag tänkte, världens finaste häst står nu på min gård. och det gjorde hon! dom tog ut alla saker medans jag höll i sessan och hon fick beta.  jag sadlade och gick ner till ridbanan med sandra och bea, sen dom andra kom efter. jag skrittade, travade och försökte galoppera, men eftersom hon är travare så behöver hon mer platts att galoppera på, och dom trodde även att det var för att jag red på ridbana, saga/sessan och ju inte vad.

sen fick bea pröva galoppera, hon fick hon igår nästa direkt, menmen, hon känner ju sessan så hon vet ju ;)
Sen red jag ut på i skogen vilket gick jätte bra, hon skrek några gånger men det gick bra, hon gjorde då inget.
när jag komme tebax pratade vi lite om hur jag kännde och att bea skulle komma imorgon också vid 4 så vi skulle pröva andra bett på sessis. hon har ju kimblewickbett som prognoze hade, och det är ju ganska starkt.

och imorgon ska vi prata mer, och skirva kontrakt om det känns bra, vilket det gör !
fick med super mycket, massor av olika havre och kraft, 4 stora 4kantiga höbalar, 3 schabrak, några täcken, borstar, broddar, massor av flugmedel, sadelbalsam, plåster, bandage osv!


snygg!
älskar bilden!
bea, jag och sessan!


har inga bra bilder, sandra tog med pappas kamera och den tar jätte fina bilder, men inte rörande saker ;)

FINATSE NIGHTCLUB IAF!!!♥
fick även med sulky och körsele, så nu är det bara att någon hjälper mig att köra !;)

Kommentarer

Jag kan hjälpa dig köra!:D

2011-07-03 00:36:02
Anonym

Ska bli spännande att se vilken häst/ponny du tar hem efter denna ... Jag menar, då du upptäcker att du vill ha en häst som kan galopp eller nått!

2011-07-03 03:31:22

Om du vill så kan jag hjälpa dig att köra..kan lära dig allt jag kan :D Har hon gått som travhäst förut?:)

2011-07-03 10:51:50

Gud så fin! :)

2011-07-03 11:45:55

jag kan alltid hjälpa;D

har kört in/kört 100 hästar typ(A)

2011-07-03 16:35:30

Sv: Okej :D Men hör av dig nån dag så kan jag hjälpa dig att köra :) Sen så kanske vi kan ut och köra tillsammans nån annan gång :P Skulle vara bra för Moa att få nån springkompis ibland ^^

2011-07-03 19:17:06
emma

hej! jag brukade rida sessan när hon stog kvar här i umeå, hon är verkligen bäst!

ta väl hand om henne och lycka till!!:D

2011-07-04 01:25:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback