stads!

2011-07-01 19:47:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


morgonen började på köket och fick jobba! sandra sov över hos mig efter en lång dag med bad, följa till ridhuset och hoppa molly, sen bada igen. Steg upp vid 10 när  pappa ringde och sa att vi skulle jobba på köket och få 50 kr timmen! så vi gjorde det, fick 150 för 3 timmar. Vi skulle strycka ord från typ karonger som dom skulle använda, så det var ju kul!

sen gick jag och sandra till stan i regnet! åkte virvelvinden och breakdance, har ett åk kvar men det ska vi åka imorgon, virvelvinden! ;) HAHA ASKUL.
ja, imorgon ska vi såklart se ERIC SAADE kl 1! så blir dit vid 12 och stå längst fram då sandra!

angelica och molly i torsdags, (igår)
jag och sandraa köpte idag!

jag vann en björn :']

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback