red ut!

2011-07-25 23:41:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


prövade rida med pullar nosgrimma, det gick jätte bra, fast hon började pulla med den :] menmen, ska pröva ett annat bett nu när jag rider på banan, ska pröva det imorgon, typ med eggbettet. men iallafall, red på lillvägen och körde mycket galopp så hon fick springa av sig, gud vad kul hon tycker det är ! :D hon slänger ner huvet och typ hoppar med bakbenen, hon är typ påväg att sparkabakut :'] söthästen. skrittade av mot brännvalla och där hade dom fotbollsträning så sessan var lite rädd för alla folk ;) menmen, sen när jag kom tillbaka till stallet spolade jag av henne för hon var jätte smuttsig för jag hade ridit i några vatten pölar och hon var även svettig. sen tog jag ut hästarna och prövade även grimman lina hade på sessan, hon passade i den! kollade även om den rosa grimman som belinda hade om hon kunde ha den, men icket! konstigt, för på sessans grimma är det cob och på den turkosa lodi hade var det str ponny och belindas var också cob, men hon kunde inte ha någon av dom.


jag saknar dig gumman.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback