min häst.

2011-07-14 23:09:40 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..




Denna brud är då min fina häst. Eller igentligen är hon inte min, men hon är min underbara foderhäst!
Hon heter Västerbo Nightclub och är en fransk travare på 14 år. Hon är världens finaste, hon är som en stor mysig shettis! man kan gossa hur mycket somhelst med henne, pyssla på med hon hon hon bara står där och njuter.

Men iallafall, hon är då kolsvart men lite vita strån vid huvudet, och ser ut som en typisk travare i kroppen fast finare "ridkropp" än trav hästar. Franska travhästar är ju mer ridhästar än andra travare. Hon är pigg och het när man rider ut och man kan känna sig till 100% säker även som.

Kommentarer
Anonym

Hur många foderhästar ska du ha, eller hur många har du haft?:O :]

2011-07-15 10:12:51
Anonym

hon går ju rätt mycket över lod så försök dra upp skallen på henne och banka på ordentligt så bakbenen kommer under:)!

2011-07-15 12:55:41
Anna

Hon är ett svenskt varmblodig annars;)

2011-07-22 19:11:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback