HEMMA!

2011-07-24 01:22:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


for ju i tisdags vid 12, for mot umeå och kolla husvagnar sedan sundsvall och sov på ikea och gick på hööks dagen efter! prövade ridstövlar, skor, shaps eftersom det var det jag sparat pengar till nu på semestern och kolla husvagnar. for sedan mot gävle och sova på camp engesberg. dagen efter vart massor av husvagnsfirmor sen det valbo och hööks! DÄR vart domhära skönheterna mina! :*:*:*:*:*:*

sen efter 2 nätter i gävle vart det mot högakusten och sundsvall och sova utan för en camping! sen mot övik och burgerking :] och sen vart det hem, stannade hos mormor och sen trästocks langos:*:*  sen träffa vi fredrik och vanja så vi gick i spöregnet till våran NYA husvagn som vi köpt till och sålt den gammla, och fikade, och sen hem.
och nu sitter jag här :D
imorgon blir det till min älskade häst och rida ut på långtur! (vet inte vars menmen) och på måndag blir det väl banan och sandra fotar (?) och ska rida i nya stövlarna! det blir väl också att hämta världens sötaste kanin också hos sandrus, om det inte blir imorgon ;)

på ok såg vi en exakt likadan bil som våran som hette urk och våran heter ukr ;)


Kommentarer
a

ja skulle vara underbart ! men hon ska kanske stå på skellefteåridklubb senare då kan ni åka dit någon gång

2011-07-24 14:20:20

Sv: Augusti ut:)

2011-07-24 14:36:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback