Teori

2011-01-25 16:23:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi teori på ridskolan. Ska typ snart fara :/...Vi ska iaf sluta ha teori och fara på travet iatället, typ lasta hästar, köra.. osv. Eller man får välja vad man vill göra.
Jag och Jennifer har du bestämt redan nu att vi inte kommer
fara på travet, för vi är inte ett dugg                                             
Men ska nu typ kolla runt på lite bloggar
intresserade av trav!                                                                  Efter ridningen ska jag då till stallet! på 
                                                                                              heden alltså:P Ska longera lina lite så hon får
                                                                                         springa av sig lite! sedan ska jag ta in hästarna
                                                                                   och ge dom mat osv! Men nu ska jag gå!!!:D

en suddig bild♥

Kommentarer
ellen

Far till travet, vi är där med MOa =D Är ju bra att kunna köra om du skulle vilja köra in Snärtlina :)

2011-01-25 16:39:25

Jag tycker med du ska ge travet en chans, jag har gått gymnasium med travinriktning och det är skit kul. Har förstått det som att du har lite fördomar om trav? Men skaffa dig en egen uppfattning, det finns skit travstall men det finns också de som är 100 gånger bättre ridstall. Så det kanske kan vara värt att prova en gång? :)

2011-01-25 19:31:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback