SVAR!

2011-01-30 17:07:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Alla vet ju typ inget om belinda nu då jag knappt ridit hon! Men Jeanette, som har stallet där Lina står, har bara hyrt belinda till sin egen häst, Tamara.  Nu är Tamara i bureå och står på torpet, hos Jeanettes syster, som rår om Tacoma, ska kanske ta över Tamara, eller iaf börja tävla henne tillsommarn! Men så då frågade vi jeanette om jag fick ställa dit häst. Och det fick jag ju! Så nu har jag ju hittat Snärtlina som jag nu har på prov/foder. Så Jeanette sa att nu då tamara står i bureå, så är det ju ett supertillfälle att ha häst hos henne! Satt inte Belinda blev ensam.

Justnu är Belinda halt, Jeanette ska ringa vetrinären så han kommer i veckan ev.
Och nu då Tamara kommer tebax, alltså till helgen, så stannar belinda. Lina står i Belindas gammla box, och tamara står i sin, som belinda står i justnu! Sen så ställer vi Belinda ute vid spånet och höet! Hon har ju tjock pels, så man lägger bara på hon en filt.

Och sen då Belinda ska hem (vet inte när dte blir) DÄR kommer vi till frågan! Jeanette rår ju inte om Belinda! Hon kommer från norsjö, från etn uppfödare som har massor av Små Shettisar!

OVISAD BILD!


Kommentarer

Vet du något om hur det blir när hon åker tillbaka till Birgitta, ska hon säljas eller bli avelsto igen eller:)?

2011-01-30 17:43:08
ellen

Kommer ni bygga en box där ute vid spånet då eller ? För det är väl ingen där nu eller ? :P

2011-01-30 20:01:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback