stallet

2011-01-23 18:41:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


just smsat med jeanette och ska fara och ta in hästarna 8, fastfatsafastfftsaftsaf mamma vill typ fara 7 ist, för hon tycker det blir försent annars. men iaf, kan säkert övertala henne att fara halv 8!:D

men sandra kommer ev skicka bilderna då hon ser mitt sms.      annars får ni vänta tills imorgon!
Imorgon blire att fara direkt till stallet på morgonen! åker taxi halv 8 till heden och sedan hämtar mamma mig vid 9. Vi börjar typ 20 i 10. Ska ta ut hästarna och ge dom hö osv.

sedan far jag på skolan, har slöjd, läs, lunch, franska och sist bild.
sen åker jag halv 4an till stallet coh rider. ska pröva nya sadeln också!
ska nu gå ner osv!

byee:*
provridning

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback