Snärtlina

2011-01-16 16:19:53 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


For tidigt imorse, typ halv 10. Vi var i norsjö typ halv 12, Då fick jag ta in Snärta och borsta henne. Och sen sadlades hon och tränsades. Hon hade ingen allrond sadel så jag red en bommlös, dom är ganska fula (A) Men ni ska veta hur skön den var!!!!:O

Men det var ganska haalt och hon hade inga skor så jag bara skritta och trava.
och gissa vad...?????????????????????   PÅ LÖRDAG SKA VI HÄMTA HENNE!!!!:*:*:*:*
Eller Elina skulle tänka på det nån da, Hon tyckte det lät mer intressant att jag tog henne än en kille i.. ja jag vet inte vars det var, men långt bort och då var hon tvungen att skjutsa dit Snärtiss.

Men om hon säger att jag får ta hon så hämtar vi henne på lördag.
Men sandra ska skicka bilderna och filmen så ni får se dom sen :D!

Men nu ska jag typ göra nå kul i gimp.



Kommentarer

Härligt! Så spännande :) Hon var då söt som socker!

2011-01-16 16:56:17
Anonym

Vad kul....lycka till...ta det lugnt bara...så ordnarsig allt...bomlösa är inte supersnygga men superhärliga att använda...och man känner värkligen hästen under arbeta...känner magsvängningarna så då vet du var du har bakbenen....

2011-01-16 17:06:54

SV; Lite svårt att förklara :((

2011-01-16 18:02:54
angelica

skulle det inte bli vet jag ett kallblod som är en ponny super fin och snäll den står i skellefteå :) hör av dej om ni inte får ta snartan , men fin var hon :)

2011-01-16 18:26:28

Kul! Då måste vi rida tillsammans ofta!:D

2011-01-16 19:24:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback