sjuk

2011-01-22 00:19:51 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


har magsjuka men ska hämta hästen imorgon kl 9 iaf!

vet inte om jag blogga igår? eller jo vi satt ju i kafeterian!          Men idag fick jag iaf magsjuka, jag mådde as dåligt igår och ännu värre idag! vi for iaf och titta på en skoter idag efter skolan som vi inte ska köpa.. men hoppades värkligen.

men imorgon ska jag och pappa stiga upp 9 och då far vi till jeanette och hämtar transporten och sedan sticker vi till norsjö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                          det var as jobbigt att gå upp och byta om, och hämta täcke kudde, osv.                min älskade mormor fyller ju 80-nånting imorgon! mamma är i stockholm på formex med marielle. så sitter ensam häst med pappsen och mår dåligt(A)

hoppas vi far på kusen imorgon och köper de turkosa lindorna! måste hitta ett nytt tecke till SNärtlina iaf, vi får med ett men det var trasigt.

nej nu årkar jag inge mer!        fortsätter med listan imorgon om jag årkar.



bild löst inlägg.

Kommentarer

Var har hon för storlek på täckerna? Jag har en hel hög med mina täcken som jag inte kan ha då hästarna har blivit för musklade....

2011-01-22 00:30:28

Jag har ett superfint vintertäcke från Hansbo som är liiite för tajt till Zeb = lite använt. Du får köpa det för 400 kr! Nypris ca 700 :)

2011-01-22 14:36:37

Jaa och du kan ju inte tävla med henne heller eftersom hon är triangelmärkt:(

2011-01-22 14:48:22

Så det är din egen häst nu? :D

2011-01-22 22:03:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback