seriöst du sug!

2011-01-20 21:58:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


SNÄLLA, Elias Bergbom, sluta tro... jag blir helt störd på dej. ta bara och sluta, du får tro vad du vill jag bryr mej då inte!!!!!! det kommer inte gå..



Jah, satt ju i kaffen idag, gick väl sådär. men iaf vi sålde ganska mycket (A)?
jag och nicko fick iaf gå på ica och köpa tomat äpplen och sallad för det var slut! sen så fick vi sluta vid typ 2, så städa vi, diska, byta papperskorgar, sopa osv!  men då gick jag och nicko uppoch sedan tog vi 20 över 2 bussen in till stan. den var ganska sen, vi gick ut typ kvart över och den kom 25i 3 så inte lite sen!

Så som ni fattar så har jag varit med
NICKO idag!  vi gick och åtpå subway och sedan ut med 3 hundar, diesel, doris och Zeb! (visst hette han så:S?)

Sedan åkte vi med pappa hem vid 5 och då vi kom hem såg vi tv och åt, sedan gickvi upp på mitt rum och typ fixa varandras hår(A)   Men iaf då vi skjutsat hem nicko börja pappa prata om Snärtisälsklingen... VI SKA HÄMTA HENNE PÅ LÖRDAG! Vi for iaf till jeanette direkt så vi får låna hennes transport! Janne ska ut och fixa lysena imorgon, Linnéa skulle ev följa och hämta Snärta.

Men nus kajag tagga lördag, och imorgon!!!!!!!!! jag och emmis ska ju stanna på skolan ;D'haha tagga!!

A S K* säger:

tagga imorn maja":U

SNÄRTAN säger:

JO!:D

A S K* säger:

hehe:U

SNÄRTAN säger:

:D
A S K* säger:
:D:D


Kommentarer

"Gilla" :P

2011-01-23 17:12:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback