Saga

2011-01-29 23:52:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag så red jag ju med Ellen och Kajsa! det gick ganska bra. men Lina var jätte taggad! Vi red mot oss, (klutmark station) sen vände vi typ 20 meter från vårt hus och red tebax. Gud vad trött lina blev! hon vart alldeles blöt. Jag borsta henne och slängde på henne täcket! Sen då jag kom hem vid 5, så komme Vanja, Fredrik, Lucas och saga till oss. Dom skulle äta middag med oss! Alltså dom är mina kusiner!=) Sen vid 8 så skulle Vanja och Fredrik på bio så då skjutsa dom jag och saga till stallet, så jag smsa jeanette att vi kunde ta in hästarna och ge dom mat osv. Och det vart hon ju såklart glad för! Vi borsta belinda. Vi gjorde inget med Lina för jag orka int ta av hon täcket och sen på igen. FÖRÄSTEN!!!!!!!!! IMORGON AVSLUTAS FRÅGESTUNDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KLICKA
HÄR!

Fråga tex;
Vad för sadlar jag har till lina, bett jag rider på, träns, när hon har täcken, hennes foder, bilder ni vill se.... OSV!!!!! VÅGA FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅGA!!!!!!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback