nu mat

2011-01-15 15:59:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har just städat mitt rum! jag är ganska stolt över mej själv (A) Men det var ANDRA gången jag dammtorka i hela mitt liv. så gissa om det var dammigt!?        Men iaf, jag hitta domdära porslins hästarna som jag fick i pollux, asså alla har typ borta ett öra för att dom har rammlat... Tinkern jag hade tappade hoven, 4 av hästarna har ingen svans, typ 7 av dom har bara ett öra..

Men iaf, jag dammsuga också! Nu undrar ni säkert ;
Eh..vare inte idag du skulle fara och provrida en häst.
Och svaret är JO! Men hon ringde och sa att det var för kallt, så det blir imorgon också! Då ska jag även inviga mina nya stövlar på Snärtan ;)♥

Nu är iaf maten klar så jag ska gå ner och äta!

pussN:*

Älsk:*<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback