nu fortsätter jag! 23. Hästar/ponnyer jag varit medryttare på

2011-01-23 19:04:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


                                        vet inte när jag börja så ändrar nummrena och tar bort
                                                                 de jag gjort!
1. Frågestund.                                                        23. Hästar/ponnyer jag varit medryttare på.
2. Hundarna, Diesel och Doris.                                 24. Min familj.
3.  Hästar/ponnyer jag varit medryttare på.              25. Om jag själv.
4. Min familj.                                                          26. Hästar jag provridit.
5. Om jag själv.                                                      27. Vars jag bor.
6. Hästar jag provridit.                                            28. Stallet.
7. Vars jag bor.                                                      29. Videoblogg.
8. Stallet.                                                               30. Frågestund AVSLUTAS!
9. Videoblogg.                                                        31. Min hästutrustning.
10. Frågestund AVSLUTAS!                                      1. Bloggar jag läser.
11. Min hästutrustning.                                            2. Snärtlina
12. Bloggar jag läser.
13. Snärtlina.





Första ponnyn jag börja va medryttare på var floppan. jag fick aldrig rida ut henne själv eftersom jag bara var 8 och kunde inte så mycket då! så jag fick rida tamara runt på en volt vid jeanette. sedan har vi trullsa, hon fick jag rida in själv, jag vard en första som red henne, jag minns jag var så stolt! och sedan lill belinda, hon har jag ridit 3 år nu. Sedan red jag Contessa 1 gång i veckan. och nu har jag somsagt min aldeles egna häst... Snärtlina:*

Kommentarer

sv: Vad kul ;'D

2011-01-23 19:32:12

Hur får du den där bakgrunden på sidorna, har du gjort själva bakgrunden själv eller är det en färdig kod? :)

2011-01-23 19:54:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback