LÄSKIGT!

2011-01-14 20:51:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså shit då jag och emme var på skolan så var vi där i typ över 1timme, as läskigt, det vara s mörkt och läskigt.
Men jag åkte iaf med pappa till stan i traktorn, så emiliiis vart själv på skolan :( I typ nån kvart(?)

FÖRÄSTEN! MINA RIDSTÖVLAR HAR KOMMIT!!!!!!!! Sitter justnu och försöker passa in dom som mina fötter, alltså jag går ut dom tills imorgon då jag ska till norsjö och rider SNÄRTLINA gumman:*<3

Sitter justnu och skriver med Julia Holmkvist på msn.

BYEE:*

GJort i gimp

Kommentarer

Varför skriver du med Julia på msn ?

2011-01-14 23:28:44
Anonym

Stå på dig...du har kunniga perssoner i din bakgrund som du kan be om hjälp...jag tror på dig....men kommihåg att ta det lugnt och jäkta inte med att hon ska kunna hoppa eller alla dressyrrörelser som man lär sig på en ridskola...

2011-01-15 00:19:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback